23 1月, 2011

哼!!


!!!!!!擺明在針對我咯!!

講下話就叫我安靜!!
大把人在講話啦!!我又問你那時去瞭哪裡??!
去找老師才遲の!!我又跟別人講我去找老師の咯!!
看到我遲進就講我遲到!!
我到瞭你都還沒到啦!!

還有你啊!!
我懂我聲音大啊!!
你坐醬遠..會聽到??怪咯!!
你の是什麽耳朵哦~??______千里耳??
醬就去拯救世界啦!!běn!!

最衰就是你啦!!
煩到..
改天不要跟你講醬多瞭咯!!
你對!!OK你對!!
我錯!!OK我錯!!
跟你講話真是曬豪誰”!!

你最大!!你最大!!
..
你也不要忘記窩!!
你是最老の!!

FROM:PEII K-YE
            :PEI KYE

沒有留言:

張貼留言